Csomagolás alatt levő rendelés visszafordítása

Ezzel a fejlesztéssel egy gyakran előforduló helyzetre kínálunk prompt megoldást. Akár kisebb webshopot üzemeltetsz, akár nagy forgalmú webáruházat, biztosak vagyunk benne, hogy előfordult már, hogy az utolsó pillanatban írt egy vásárló, hogy mégsem tart igényt a rendelésre.

Ha még nem kezdtük el csomagolni a rendelést, akkor viszonylag egyszerű a helyzet, csak törölnöd kell a rendelést a rendszerben. Ha azonban munkatársaink már elkezdték csomagolni, eddig nem létezett automatizált és gyors megoldás a csomag megfogására. Hívni kellett az ügyeletes raktárvezetőt, aki megkereste azt a csomagolóállást, ahol a csomagot összekészítik és kivette azt a folyamatból.

Most azonban az ügyfélportálon helyett kapott egy "VISSZAFORDÍTOM" feliratú gomb, amivel a csomagolás alatt státuszú rendeléseket egy mozdulattal, egyszerűen visszafordíthatod, így az utolsó pillanatban nem kerülnek kiküldésre, így nem fog feleslegesen terhelni a szállítási költség sem. Ilyen egyszerű!

#fejlesztés

Ezeket is érdemes elolvasnod:

Webáruházad van? Spórolj a logisztikán!

Ha webshopod logisztikai hátterét egy profi webshoplogisztikai cég végzi, nem kell a csomagokkal bajlódnod és akár komoly összeget spórolhatsz raktározáson, csomagolóanyagon és szállítási díjakon!

Kérj ajánlatot!