Fejlesztés: rendelések karanténba helyezése

Valószínűleg minden webáruházban megtörtént már, sőt van, ahol napi szinten megtörténik, hogy a vásárló lead egy megrendelést, majd ír egy e-mailt, hogy jövő hét második felében tudja csak átvenni a csomagot.

Ilyenkor persze függő státuszba lehet tenni a webáruházadban a rendelést, akármilyen webshopmotort is használsz (Unas, WooCommerce, Shoprenter, Shopify, Shoptet stb.), és állíthatsz be magadnak értesítést vagy emlékeztetőt erre a csomagra, hogy biztosan ne felejtsd el visszaállítani küldhetőre a csomagot. Van, aki még így is elfelejti.

Sokkal egyszerűbben kezelhető, automatizált megoldásunk van erre a WhiteFish rendszerében: a beérkező rendeléseket karanténba tudod tenni és beállíthatsz egy dátumot, amikor automatikusan feloldja a rendszer a karantént. Amíg egy rendelés karanténban van, nem kezdjük el a rendelésösszekészítést. Amint kikerül a rendelés a karanténból, munkatársaink összekészítik azt és küldik a címzettnek.

Ha nem szeretnéd automatizálni adott rendelésnél a karantén feloldását, egyszerűen csak ne állíts be "Karantén autimatikus feloldása" dátumot, így a rendelés mindaddig karanténban marad, amíg (manuálisan) ki nem veszed.

A funkciót ügyfélportálunk "Rendelések" menüpontjában tudjátok bekapcsolni minden egyes beérkezett rendelésnél, a "Műveletek" legördülő menüben.

#fejlesztés #fulfillment

Ezeket is érdemes elolvasnod:

Webáruházad van? Spórolj a logisztikán!

Ha webshopod logisztikai hátterét egy profi webshoplogisztikai cég végzi, nem kell a csomagokkal bajlódnod és akár komoly összeget spórolhatsz raktározáson, csomagolóanyagon és szállítási díjakon!

Kérj ajánlatot!